2012. január 24., kedd

Pikk, Kőr, Treff, Káró - 1. rész


Egy kedves ismerősöm kért meg, hogy készítsek egy ágytakarót és 6 párnát a francia kártya motívumaival, szülinapi ajándéknak. 
Hogy kinek, azt majd a végén elárulom, csakhogy ne lőjük le a meglepetést:))))

Itt tartok- lépésekben, íme:
Először a mintákat kellett felnagyítani, némi "photoshoppos"  ügyeskedéssel, és kinyomtatni. 



Azután a felvasalható kétoldalas ragasztófátylat rávasaltam az anyagokra, és a minták alapján körberajzoltam, kivágtam.




Majd a kiszabott párnahuzatok anyagára ráhelyeztem és rávasaltam a mintákat.





És végül némi nehézségek árán elkészült a nagy pikk mintája is...ugyanis fel kellett nagyítsam az alap sablon alapján (kb. 50 cm hosszú lett ), ez kerül az ágytakaró közepére...



(Folyt köv.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése