2012. január 22., vasárnap

Almafa - befejező rész

Elkészültem vele és nagyon nagy örömmel öltögettem az utolsó öltéseket.
Jó érzés volt, hogy újból készült valami "nagyszerű" dolog, általam. Megszerettem a foltvarrást..hmhmhm:)
A teljes falvédőről sajna nem tudtam jobb képet készíteni, mivel rövid bambuszrúdra tudtam feltenni, így egy kicsit esetlenül néz ki, de a részletekben látszik, hogy mi került rá...
Sok gyerek fogja majd látni nap, mint nap, ez nagy öröm számomra.
Majd készítek egy fotót a végleges helyén is...de most, íme:




És a következőkben pedig egy újabb munkámmal fogok jelentkezni...:)

3 megjegyzés:

  1. Szerintem a gyerekeknek is öröm lesz, hiszen meseszép!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, remélem úgy lesz:)

    VálaszTörlés
  3. Üdvözöllek e foltok világába. Ugye milyen jó? Folyton varázslatra késztet.

    VálaszTörlés