2011. március 27., vasárnap

Íme a játék nyereménye, hm-hm :)


A tegnap indítottam egy kis játékot, nyereménnyel a blogom 1 éves születésnapja alkalmából, lásd az előző bejegyzésben a részleteket!

Még lehet játszani,2011. március 31.!

Már néhányan hagytatok bejegyzést, köszönöm nektek, nagyon örültem :) és ezzel az örömmel készítettem ezt a táskát ma délelőtt. Az este óta törtem a fejem, hogy mit is készítsek...hát ez lett. Remélem elnyerte tetszéseteket és legfőképpen örülni fog, aki majd megnyeri...:)

A táskáról tudni kell, hogy igen praktikus, se nem kicsi, se nem nagy...belefér egy könyv, pénztárca, mobil (ezért tettem a képen melléje a tárgyakat illusztrációnak) és varrtam egy kitűzőt is, amit le lehet venni és használható kiegészítőként pl. ruhán, kalapon.

Várom a további kommenteket!
Sorsolás március 31-én!



Szép tavaszi napokat mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Gratulalok, ugyes vagy,szeretem a kreacioidat, szepek, nagyon szepek,kellemes a szemnek es valoszinu praktikus a viseloinek.Csak igy tovabb es sok sikert kivan Emese ( neni) Enyedrol

    VálaszTörlés