2011. március 26., szombat

1 éves blog szülinap!

Nemrég vettem csak észre (ebből is látszik, hogy mennyire elvagyok a gyereknevelés rejtelmeibe merülve :), hogy egy éve, márciusban tettem közzé az első bejegyzést.




Akkor kezdtem el varrni intenzíven és kaptam lendületet ehhez a hobbimhoz, ami azóta is töretlen. Sok minden történt az egy év alatt, tele voltam ötletekkel a varrást, kreatívkodást illetően, sok jó dolog került ki a kezem alól, és az elkészítésük szép pillanatokat, örömteli perceket adtak.
Remélem továbbra is lesz kedvem, időm, lendületem folytatni a "kreatív örömforrás" táplálását, és az olvasóimnak is szerzek még kedves és kellemes meglepetéseket...

Apropó meglepetések...
Arra gondoltam, hogy valamivel emlékezetessé teszem a blogszülinapot:
Először is megújítottam az oldalt, új ruhát kapott! Remélem tetszik nektek is !!!! :)
Másodszorra pedig:
készítek valami kedveset és kisorsolom azok között, akik kommentet hagynak ennek a bejegyzésnek a végén.

Holnap megtudhatjátok, mi lesz az ajándék :)
Érdemes tehát hozzám benézni! :)

8 megjegyzés:

  1. Mindenféle kedves kis varrott tárgyak. Nagyon aranyosak, sok-sok szülinapot a kreatív örömforrásos blognak :) puszi Kinga

    VálaszTörlés
  2. én kiváncsian várom a folytatást :) PuszA

    VálaszTörlés
  3. Boldog születésnapot kedves varróblog, na meg a gazdádnak kitartást, időt és sok jó ötletet.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon boldog blogszülinapot! Várjuk a további kreatív szépségeket! :)

    VálaszTörlés
  5. Mindig nézem és várom az újabb szépségeket! boldog szülinapot mikmese szuper varróblogjának!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a sok hozzászólást,
    szép napokat nektek :)
    Em.

    VálaszTörlés
  7. Boldog születésnapot Blogocska! (hiszem még csak egy éves : ) Kívánok nektek még hosszú évet és sok kreatív ötletet!
    Nekem is sokat segítettek már az ötleteid :)

    Joli

    VálaszTörlés