2013. március 15., péntek

Lila

Ahogy már írtam, kevesebb időm jut a varrásra. De azért csak ott vagyok a műhelyben, amikor csak tehetem, és persze mindig elkészül valami. Rendszerint magamat lepem meg. Most ez a lila táska készült, amit egy lila bársony ruhámhoz készítettem, egy régi, női zsebes ingből. Ezt az inget régóta őrizgetem, hogy lesz ebből még valami, és most itt volt az ideje:) A legújabb szín, amit szívesen viselek magamon: a lila.
Ahogy változom, úgy változnak (vagy bővülnek?!) a ruhatáram színei is. 
Régen a lila színű ruhám nem volt, de most eljött az ideje...
Szeretem a színeket:) Azt hiszem nagyon hálás vagyok, hogy LÁTOK, látom a színeket és az élet csodás dolgait :) És most ti is láthatjátok az újrahasznosított inget, táska formájában. 









A ruhát elég nagy méretben vettem meg (használt ruha), így némi átalakítást kellett eszközöljek rajta. És így készítettem egy pár fülbevalót a levágott anyagrészből. Pontosan ugyanolyan színűt, mint a ruhám:)
És így együtt, csupa lila...csak most már jó időt szeretnék, hogy fel is vehessem, így együtt őket:)




2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. De a táska kifejezetten ötletes. Kedvet kaptam egy hasonlót készíteni.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Hajrá! Örülök, hogy kedvet kaptál!
    Olyan jó az alakja ennek a táskának, nekem is van még tervem, hogy milyen színekből kellene megvarrni:)

    VálaszTörlés