2012. október 12., péntek

Pirosautós ágytakaró



Már régóta terveztem, hogy varrok egy új ágytakarót Andorás szobájában lévő ágyra. Most készült el.
A piros autók roppant tetszettek neki. Így, amióta elkészült, minden reggel amikor meglátja, odamutat az autókra és csodálkozva keresi a tekintetemet, hogy ugye látom én is a pirosautós ágytakarót! :o) 
A takaró hátulját polár anyag fedi, ami meleg, így télen még takarózni is lehet vele. Nagy méretű lett: 295×180 cm. Ettől is vált az egész kezelhetetlenné varrás közben, mert mozgatni ezt a nagy mennyiséget elég nehéz volt. De végül elkészültem vele.
Igaz nincs teljesen befejezve, mert úgy képzeltem, hogy télen esténként letűzöm még színes cérnákkal két oldalt a kék részen, addig meg Andorás hadd örüljön a piros autóknak.
Mostanában kevés időm jut varrásra, pedig annyira jó tevékenység :))) Igaz sok más dologba fogtam, kilépve az anyasággal és a háziasszonykodással járó feladatok bűvköréből, új vizekre kalandozok éppen :)



4 megjegyzés:

  1. Hű, micsoda rejtélyes bejegyzés:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi:) Képzeld két dolgot is csálok éppen. Egyik egy zöldkuckós foglalkozás gyerekeknek, és ahol dolgoztam egyesületnél pedig új programot találtam ki a kollégákkal, felnőtteknek. És a nagy szerelem a varrás az sem marad el természetesen, hanem igyekszem ezzel is felöltődni időközönként:)
      Hát így...azért köszönöm, hogy kíváncsi vagy rám, mi történik velem:)))
      Ölellek,
      Em.

      Törlés
  2. És merre visznek ezek a szép autócskák? nagyon jó lett, nem csoda, hogy tetszik Andorásnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a visszajelzést...Az autók pedig remélem valami szép jövőbe visznek:)
      Ölellek,
      M.

      Törlés