2012. október 31., szerda

Bokorugró szoknya - nadrágszoknyából, újragondolva


Kezdek belejönni az átalakításokba és a mások által "már kidobott" ruháknak örülni, tervezni és magamnak valami újat varázsolni belőle...:) 
Ez a szoknya is így készült. Egy bő nadrágszoknyából indultam ki, aminek a színe nagyon megtetszett és már egy ideje tettem-vettem itt a rongyok között, aztán egyszer csak újból elém került és ez lett belőle.
Egy kedves személy így nevezte el, hogy: bokorugró szoknya:) Merthogy van egy könnyed pörgése, ahogy járok benne. Ez pedig az alján látható merev fekete szegélynek köszönhető. 



A szoknya most már megvan a bokorugráshoz, a lendület pedig alakul :))))))




2 megjegyzés:

  1. Szerintem ez a legszebb az egészben: újrahasznosítani és újra örülni neki.
    Tényleg nagyon szép színe van:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen:) Újra örülni neki - nagyon szépen megfogalmaztad. Napok óta ízlelgetem magamban ezt a gondolatot:) Bárcsak képes lennék erre életem mást területein is, hogy "újragondoljam" és "újra örüljek"...igyekezni fogok.
      Köszönöm a gondolatot,
      Em.

      Törlés