2012. szeptember 16., vasárnap

Barátság takaró


Már egy ideje nem jelentkeztem, de csak azért, mert nagy és csodás munkálatban volt részem...
Barátság takaró készült közösen barátokkal, nőkkel. És egy szép közös estén adtuk át a megajándékozottnak.
És az úgy kezdődött, hogy...



Még a nyár közepén kitaláltam, hogy milyen jó lenne barátságtakarót varrni Mumusnak (anyakönyvi nevén: Tímea:))), aki egyébként egyik legkedvesebb barátom:) És ezt megosztottam Andreával (másik kedves ember a szívemnek), aki lelkesen közölte, hogy ő is becsatlakozik, ha nem bánom, és hívjunk másokat is (közösségi szellem az megvan bennünk még hála Istennek), és készítsük közösen. 
Így többen varrtunk egy egy saját darabot a takaró részeként, és aki nem készített, azok a befejezésben segítettek. 
Két teljes nap kellett, hogy elkészüljön. Andreával terveztünk. varrtunk, szabtunk, és elkészültünk., mondhatni majdnem teljesen. Végül a közös ünnepléssel és varrással fejeződött be a takaró, itthon az otthonomban:) Kimondhatatlanul sokat kaptam most is a "barátnőktől", és újból megtapasztalhattam, hogy a női erő mekkora ajándék...szóval NŐNEK lenni jó:))) és köszönöm nekik.
Megfogalmazódott bennem, hogy mennyire nem mindegy, hogy valami jó ügyért vagyunk együtt, vagy valami  jó ügy kapcsán feszülünk valami ellen.(jó elvont vagyok, ejsze) 
A közös alkotás azt erősíti az emberben, hogy nincs egyedül, és valami csodásat létrehozni együtt, nagyszerű dolog. ÉS lesz folytatás...remélem.


1 megjegyzés:

  1. köszönöm!
    ölelés mindenkinek, aki készítette.
    velem vannak a beleöltött ölelések, és amikor kuckózni támad kedvem, csak beléburkolózom.
    ölel mumus

    VálaszTörlés