2011. október 5., szerda

Nagy gomb, kis gomb: ÖRÖM 1.rész

 1 rész
Ma nagy öröm ért, és gondoltam veletek is megosztom. Ugyanis kaptam ajándékba egy nagy doboz gombot, régieket, igazi gyöngyszemeket, ritka szépséges darabokat. Nagyon nagy öröm ért, amikor hazahoztam őket, és elkezdtem a dobozból kivenni egyenként. Csak úgy olvadtam a gyönyörűségtől...apró örömök ezek, amelyektől feltöltődöm. 
Ilyenek a gombok is. Úgy tudok örülni egy marék szépséges gombnak, mint egy gyermek valamilyen régen áhított játéknak, amit végre a kezében tarthat. Hát így vagyok én a gombokkal. 
Most már a barátaim, édesanyám és az ismerősök is megajándékoznak egy -egy marék összegyűjtött gombbal. 
És itt is megköszönöm Dórának, aki az örömöt szerezte.
Ma egészen különlegeseket válogattam. Ez csak a kezdet. Igyekszem minden héten közzé tenni néhányat :)



Mindegyik gombban ott van a múlt egy töredéke. Jó megfogni, ismerkedni velük és gyönyörködni bennük.
Hozzáképzelni egy ruhát, mellényt, vagy szoknyát, ingujjat...amit valamikor a múltban viseltek az emberek, ezekkel a gombokkal:)




Az alábbi gombok használati útmutatásán még gondolkodnom kell, de csak sejtem, hogy mért is van rajtuk kis karabiner...



Ezek a lóval díszített gombok is gyönyörűek. Fém lófej egy átlátszó gombkereten...:)



Páros gombok kardigánra?!







4 megjegyzés:

  1. hű, nagyon különlegesek, nem csodálom, hogy örülsz :)

    VálaszTörlés
  2. Ez igen! Ezek valóban gyönyörű régi szép példányok. Ilyennek még én is tudnék örülni.

    VálaszTörlés
  3. Elképesztően gyönyörűek, én gyűrűként újjászületve is elfogadnám őket!

    VálaszTörlés
  4. Látom titeket is gyönyörködtetnek a szép gombok,nemcsak engem...:))
    Még válogatok legközelebb, remélem az is elnyeri tetszéseteket...
    Hogy gyűrűkké változzanak, ezen én is gondolkodtam, de egyelőre csak gyönyörködöm bennük :)))

    VálaszTörlés