2011. szeptember 4., vasárnap

Érett piros almák


Hát az úgy kezdődött, hogy jó hosszú ideje "zavartak" a konyhai székpárnák színei,  és megálmodtam, hogy át kell őket öltöztetni mindenképpen. Sokat húztam halasztottam, merthogy hat darab huzatot varrni az éppen mászni kezdett  kisfiam mellett nem volt egyszerű, de...
A tegnap délután a fiúk elmentek itthonról a postára, a piacra (perecet enni:, vásárolni) és én végre szabadon garázdálkodhattam a szabadidőmmel.
Értékes percek ám ezek, amit azzal tölthetek, amivel jólesik, és hát ebből szinte mindig varrás a vége.
Így sikerült a tegnap kiszabni az anyagot, az almákat megálmodni és megvarrni, míg hazajöttek :)




Ma délelőtt pedig Andorás mellett a játszószőnyegen (nem engedett el maga mellől, így ott öltögettem) az almákat még körbevarrtam , és még ebéd előtt felöltöztettem a székpárnákat. Kaptak szép, új, üde őszi ruhát, érett almákkal :)
Hüm :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése