2011. augusztus 20., szombat

Kézmíves rekreáció és a nemezelés csodája...

   
Meghívást kaptam a tegnapra a kollégáim töltődős napjára, ami nagyon jól sikerült. Andorásra az édesapja vigyázott, csak szoptatni hozta fel hozzám, így volt egy napom a születés óta, amikor kikapcsolódhattam, és legfőképpen kreativitással tölthettem, azokkal akiket nagyon kedvelek.
A reggel tornával indult, Piró tartott Pilates tornát. Jól átmozgatott és  utána a nemezelés csodáiban merülhettünk el. 
Most próbáltam ki először a nemezelést. Megfogott a gyapjú illata, a színek... És persze a határtalan kreativitás lehetősége. Közben sokat nevettünk, alkottunk, szóval jó volt együtt, velük.


A következő alkalmat én fogom szervezni, máris tele vagyok ötletekkel és úgy örültem a felkérésnek. Egy kicsit kiszakadhatok a pelenkák és a gyereknevelés hétköznapjaiból...:)

A tegnapi nap ezek a gyönyörűségek készültek:

Készítettem gyöngyöket, amiből nyaklánc lett :)


Gyűrűket...





és végül, ami elég jól sikerült, Andorásnak egy kis mamuszt, pedig elég nehéz fába vágtam a fejszémet így elsőre,de meglepően szép darab lett, viszont kicsi, de próbának kitűnő...:)
A következő már remélem sokkal jobb lesz, ugyanis annyira beleszerettem a nemezelésbe, hogy tervezem,  beszerzek én is alapanyagokat és készítek néhány dolgot.
Elég nehéz munka, úgy gondolom, és most már megértettem, miért adják a vásárokban olyan drágán a nemezeléssel készített tárgyakat....hát ezért :)))

(Folyt.köv.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése