2011. március 31., csütörtök

Sorsolás eredménye :)

Nos köszönöm nektek, akik játszottatok és hagytatok kommenteket, mindegyiknek nagyon
örültem és köszönöm a sok biztatást, és kedves visszajelzést, mind mind kedvet ad a
folytatáshoz. És íme kisorsoltam a csíkos táska új tulajdonosának a nevét, aki nem más mint: Joli.
Gratulálok neked és remélem sok örömmel és jó kedvvel fogod viselni.
Írj nekem légyszi emailen (kapcsolat fül alatt találod a címem), hogy megbeszéljük,
hogyan jut el hozzád.
Mindenkinek köszönöm a részvételt, még lesz játék, ígérem :))))
A sorsolás pillanatait is megörökítettem:


Semmi nagy hókuszpókusz, hanem egy klasszikus sorsolási formával dőlt el.
Kis cetlikre felírtam a neveket,
és bele tettem egy üveg kancsóba, aztán összekevertem és kihúztam egyet.
Aki pedig a segítségemre volt,
nem más volt, mint Andorás kisfiam, aki a hangjával erősítette a háttérben a munkámat :)




1 megjegyzés: