2010. december 11., szombat

Új idő kezdődött...:)


Ma délután köszöntem el egy időre a munkatársaimtól, a Csoport-téka Egyesületnél...hiszen új idő kezdődött az én és kis családom életében...nemsokára hárman leszünk:)
Mint mindennek szeretem megadni a szertartását...dolgokat elkezdeni, véghezvinni és amikor eljön az ideje, akkor lezárni, elköszönni, elengedni.
Hát ezzel is így voltam...évek óta dolgozom az egyesülettel...sokat köszönhetek az ottani embereknek, akik nemcsak munkatársaim, hanem barátaim is...valahol a második családom. Sokat fejlődtem itt szakmailag, emberileg...kaptam sok szeretet, lehetőséget a kibontakozásra, ötleteim, terveim megvalósításában...és itt tanultam meg, hogy az embertársaimban a lehetőséget lássam, ne az akadályokat a velük végzett munkámban...

Szép, meghitt délután keretén belül mindenkit megajándékoztam, személyre szabottan...hetekig készülődtem erre ... (Az előző bejegyzéseimben láthatóak:)
És jelképesen átadtam a jelenlevőknek egy egy ölelés kíséretében...
Persze mondanom sem kell, hogy ők is készültek...rengeteg szeretettel, örömmel ajándékoztak meg ezekben a pillanatokban...és persze csodás figyelmes ajándékokkal!
Kaptam visszajelzést a munkámról, magamról...és azt hiszem, hogy a helyemen vagyok ebben a kis közösségben...hálás vagyok, hogy ilyen helyen dolgozom.
Most más fontos feladatom van, de örömmel térek vissza a csapathoz...egy kis idő után:)

Íme itt vagyunk, igaz nem teljes a létszám, még néhányan hiányoznak a frissen készített képről , de lélekben ők is ott voltak...:)
Köszönöm a csodás perceket, pillanatokat nektek!
(a kép Varga Andrea ügyes kezét dicséri, aki ott helyben megörökítette a pillanatot)





:o)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése