2010. december 5., vasárnap

Mikulásra meglepetés :)



Szeretnék megosztani veletek egy szép élményt :)
A napokban Győrött jártunk Tamással, és ma este amikor hazaértünk egy csodás meglepetés fogadott az ajtónk előtt.
Járt a Mikulás nálunk is, nagy meglepetésünkre...
Nemrég költöztünk egy 5 lakásos házba és a szomszédokkal nem vagyunk még napi, közvetlen kapcsolatban, ezért teljesen kizártuk, hogy rajtuk keresztül érkezett volna az ajándék.
Azon töprengtünk, (ki sem pakoltunk, csak találgattuk, honnan lehet???Ki engedte be a Mikulást, amikor itthon sem voltunk!???) hogy kik voltak ilyen figyelmesek.
Aztán arra jutottunk, hogy valahogy jelezni kellene a házban, hogy mennyire meglepődtünk és köszönjük...írtunk egy levelet közösen Tamással, varrtam egy "nemmindennapimikulást" kifüggesztettem lent a lépcsőházban a falra.
Amikor mentem le, hát látom még egy ajándék lapul az egyik szomszéd ajtaja előtt is, és a falon ilyen üzenet olvasható: "Köszönjük a Mikulásnak a kedves ajándék
okat! X.Y család"
Itt már gondoltam, hogy a szomszédok egymásnak szereznek titokban meglepetést :o)
Erre igazán nem gondoltunk volna, de szívből örültem, hogy szeretnek játszani és figyelnek egymásra. Hát jó itt lakni!
Már töröm a fejem a karácsonyi meglepetéseken...asszem kitalálok valami játékos ajándékot a szomszédoknak.

Íme a szép mikulásvirág, amit a Mikulás hozott (a csokicsomag már nincs meg...hihihiihih)...most a nappali ékessége:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése