2010. március 31., szerda

Almás bevásárló szatyor...







Ahogy már írtam, itt vannak az újabb "örömök", merthogy a szatyrok és táskák elkészítése
örömet és lendületet ad...annyira, hogy egész napi munka után (az egyesületünk irodája éppen most költözik) is késő éjjelig varrogatok, ötletelek.
Így születnek...; közben rádiót hallgatok-Kossuth rádió a kedvencem - és csak varrok, varrok, alkotok. Nekem ilyenkor (is) kerek a világ.

Ez az almafás bevásárlószatyrot az öcsém kérésére alakítottam át. Kérte, hogy varrjak neki egy fás bevásárló szatyrot, aztán itthon találtam néhány egyszínű vászonszatyrot, és rávarrtam anyagból egy fát, piros almával. Kiegészítésképpen, az összehajtást segítve, egy gombos átkötőt,
hogy kevés helyet foglaljon, amíg belekerül majd ez-az, bevásárlás után.
Íme...:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése