2015. március 19., csütörtök

Tavasz

Mostanában több időm van az itthoni tevékenységekre és mivel ilyen szépen sütött a tavaszi nap ma is, varrtam és fotóztam a lakásban.



Régi asztalkendőkből és régi csipkékből varrtam díszpárnákat és varrtam a már meglévő párnákra csipkecsíkokat.









És most a növényeimről is láthattok képeket, merthogy készítettem fotókat róluk is. Sokat babrálok velük és ezért gyönyörűen virágoznak nagy örömömre:)

Gerberám, amit ajándékba kaptam az egyik orosz ügyfelemtől még januárban, és azóta már a harmadik virágát bontja.



A japánbirs most a bontotta ki virágait a vázában. A kertből hoztam a többi ággal együtt, megmentve a többi kerti hulladék sorsától.
Az árvácskák pedig az erkélyünkön teleltek ki és gyönyörűen virágba borultak ismét.
Tavasz van és ez olyan jóóóóó:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése