2014. március 2., vasárnap

Nagyon színesek és egyediek...

Karácsonyi vásárra készültek a tablet tokok még a tavaly, és ezek a fotók is elveszettnek voltak nyilvánítva, mígnem a tegnap megtaláltam őket az előző bejegyzésben látottakkal egyetemben:))) Úgy megörültem ezeknek a fotóknak, hogy el sem tudom mondani, ugyanis háromszor fotóztam le, különböző időpontokban és persze mindig más fényképezőgéppel (van itthon vagy három, a drága emberem jóvoltából:))) és minden alkalommal eltűntek, nyomuk veszett a kártyákról. Már le is mondtam arról, hogy valaha is meglesznek. És a tegnap a gépemen, lementve megtaláltam, persze valami teljesen mást kerestem...Na de itt vannak, így meg is mutatom mindegyiket. Andrea érdeme is, hogy ezek ilyen formán létrejöttek. Ennek is van egy vicces előzménye.Úgy november derekán kitaláltam, hogy kellene ilyeneket varrani és egy délután az egyik plázában Andreával lecsaptunk az elektromos kütyüket árusító üzlet tabletjeire és egy mérőszalaggal az összeset lemértük:) Azokat, amelyek mintapéldánynak ki vannak téve a kedves bámészkodóknak és vásárlóknak. Az akciónk során szerencsére nem vezettek ki minket a biztonsági őrök. Mi minden esetre jól szórakoztunk és a méretek is meglettek:)

Most láthatjátok...A bélés és a színe textilek közé tettünk egy gumis, nagyon erős és puha anyagot, amely véd esés vagy ütés esetén.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése