2013. szeptember 17., kedd

Belevágtam...

Némi hezitálás és az ezt követő elszántság után belevágtam a "gumicsizmás" csizmám szárába,(én így hívom, mert csak félig gumicsizma.) Sokáig nem vettem fel, mert sehogy sem tetszett, a túl hosszú szára. 
Biztosan, ha még 10 cm-el nagyobbra növök (hát ez már nem valószínű:), akkor talán jobban állt volna a lábamon, de így...És jött egy ötlet, hogy mi lenne, ha levágnék a szárából valamennyit és egy színes textillel feldobnám az egészet:)
Nos, tádámmmmm...ilyen lett. 
Egyedi.





Ilyen VOLT...





2 megjegyzés:

  1. Extra egyedi. De ez nem gumi csizma. Csak a lábfejrészt nézem annak a többi bőr nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban csak félig gumicsizma:) Írtam is, hogy "gumicsizmáscsizma"...vagyis én így hívom, mert a felső része, puha műbőr.
      A tegnap fel is avattam az esős, szeles időben:)

      Törlés