2013. március 18., hétfő

Horgolás

Januárban történt, amikor Csíkban voltam, nem vittem semmi varrni valót vagy effélét. De csak nem bírtam ki, hogy ne tanuljak meg pl. horgolni.  Azóta ez elmaradhatatlan elfoglaltság, például a vonaton Siófok és Budapest között :) 




A tegnap, amíg a vonat befutott Kelenföldre, két pár fülbevaló készült el Pirónak, akitől a fonalakat kaptam  Persze azért nem volt ilyen hosszadalmas művelet, de ugye, ha az ember kisgyerekkel utazik, akkor nemcsak azt csinál a vonaton, amihez éppen kedve van, mondjuk csak horgol, és horgol...

Horgoltam sapkákat is, azt még nem tettem fel ide, vagyis az egyiket az öcsémnek, aki farsang idején ezzel rótta Csíkban a falvakat, kántor szerepben :)
Íme:


Megjegyzés: remélem nem bánja, hogy vele reklámozom a sapkát :)

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörüek a fülbevalóid! (A tü, az tü :) igaz?)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Izabella!
    Örülök, hogy benéztél hozzám:)
    És annak is, hogy rátaláltam ezáltal a blogodra:) Inspiráló és kedves dolgokkal foglalkozol:)
    Szép hétvégét neked,
    Em.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Emese!
    Köszönöm! Èn is nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra, és követhetem kreatívkodásaidat :)
    Szép hétvégét!
    KingaIzabella

    VálaszTörlés