2012. november 26., hétfő

Adventi előkészületek...




Sokat foglalkoztam képzeletben az adventi kalendárium elkészítésén, és amikor egy hétre leutaztam Andorással a nagyszüleihez, akkor vittem a sok "motyót" a varráshoz, és megvalósítottam azt amit elképzeltem.
Rég voltam ilyen "flow"-ban, mint az elmúlt napokban, mert napokig csak varrhattam, reggeltől estig. Nem kellett a házimunkával, főzéssel bajlódnom. Andorás is jól megvolt a nagyszülőkkel, így kedvemre varrhattam. Amit ezúton is köszönök Juditnak, aki ezt nekem lehetővé tette:)
Teljesen feltöltött az alkotás öröme, és most már tudom, nekem ezzel kell foglalkozni, alkotni, varrni, mert nagyon szeretem...de erről majd legközelebb:)
És íme Andorás adventi kalendáriuma.
Így készült...
Először is az alap Tilda manó szabásmintát fel kellett nagyítsam (testet, ruhát, stb.), ez nem volt egyszerű, de végül sikerült...

Aztán a zsebeket kiszabni, díszíteni, felvarrni, a számokat megfesteni...


Száradás közben...


Részlet a kezében tartott zsákokról...
Még nem tudom mivel töltöm majd meg, de igyekszem majd olyan meglepetésekkel telerakni a zsebeket, ami nem csak csoki, meg hasonló édességek, hanem...még nem tudom, de agyalok rajta.
Megszerettem ezt a kis manót, főleg, amikor a fejére varrtam a hajat, nagyon jókat nevettem...olyan kedves lett:)





Hát így készülődök...és nemcsak Andorás kap majd adventi kalendáriumot,  hanem felnőtteknek is készítem éppen...de ez legyen meglepetés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése