2012. október 30., kedd

Új is meg nem is. Mi az?

Az úgy kezdődött, hogy hazafelé a Petőből, Andorással betértem a körúton, az egyik kedvenc turkálómba és megleptem magam kettő pulcsival, ami pár száz forintba került. (ez volt az egyik meglepetés:) És ezután az igazi meglepetés akkor kezdődött, amikor egy ollóval ketté vágtam az elejét, középen és nem keresztbe, hanem hosszába :) És lett belőle egy-egy új ruhadarab, vagyis két kardigán.  
És VÉGRE a gyönyörűséges gombok is előkerültek az egyik gombos dobozból, amelyek új értelmet nyertek hosszú, csendes rejtőzködés után az én két csodás kardigánomon:)
Rég ujjongtam ennyire az "alkotásaim felett" :)  Hát nem csodásak??? 
Szeretem a ruhákat és kész. És kérem szépen: nem is vagyok elfogult e két mű tekintetében:))) (Mára önbizalomból: jeles:)

















És a piros variánsai:













Köszönet az inspirációért és az ötletért Julcsinak:)

5 megjegyzés:

  1. Csal ámulok és bámulok, hogy milyen ügyes vagy. Időközönként benézek hátha alkottál valamit és mindig örülök, hogy csupa csupa jó dolgot látok.
    Puszi neked.Ildi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm, és nézz be hozzám máskor is!
      Ölellek...

      Törlés
  2. Ez nagyon helyes :) és én láttam is rajtad és még akartam is mondani, milyen jók a pacis gombjaid, de akkor, ott, nem dicsekedtél vele! Gratula!!!!!!!!
    Azzal együtt nekem a szalag és a rózsa nagyon harmonizál. Valahol majd kombináld össze őket :)

    ez a szó ellenőrzés borzasztó. már 3x nem sikerül elolvasnom és most olyat dobott amit nem is lehet... de próbálkozom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szervusz! Nem dicsekedtem vele...eddig:)És köszönöm a pozitív visszajelzést!
      Nehezen döntöttem el, hogy melyik gomb kerüljön rá, végül a lovasat szerettem volna látni rajta, mivel olyan különleges darabok.
      A rózsás gomboknak más az útjuk. Még látni fogod itt, ezen a helyen, vagy rajtam valamilyen jó kis ruhadarabon.
      Ölellek...

      Törlés