2012. augusztus 27., hétfő

Vissza a gyökerekhez...




Rábukkantam a könyvespolcomon egy könyvre, amit pár éve vettem és ahogy lapozgattam, jött egy ötlet, hogy a festett bútorok motívumait ki is lehetne varrni, valamilyen használati tárgynál lehetne díszítő elem...és éppen most egy barátság takarót varrunk a barátnőkkel, így az "én részemet" így készítettem el, ebből a könyvből merítve. A gyökerekhez nyúltam vissza, pontosabban a székely gyökereimhez, és ez a könyv ösztönzött hímzésre, hogy a festett bútorok mintáit megörökítsem.


Forrás...


  

Egy másik darab, amely a neszesszerre került rá, szülinapi ajándék lesz...
Nem hímeztem már évek óta, így van még mit tökéletesíteni a láncöltéses hímzést, de egészen kedvet kaptam ettől két munkától...:) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése