2012. június 12., kedd

Hálózsák Andorásnak

A tavaly varrtam nyári hálózsákot a kis legénynek, de mára már kinőtte. Így nyár kezdetén újból varrtam neki egy hálózsákot. Most már több rutinnal és természetesen sok sikerélménnyel :)





Az anyag választásnál adott volt a csíkos anyag, mivel rendkívül puha pamut és, hogy legyen benne valami vidámság is, tettem rá madarakat (sajátos módon) és a hátrésznél az alján is egy darabon ez a mintás, vidám anyag díszeleg.






A szabásmintát egy tavalyi Burda lapból választottam. A legnehezebb munka a hálózsák felső részének a beszegése volt. Még nem 120%-os, de azért jól sikerült. 


Kiszabva

Megj. A fotók nem a legtökéletesebbek, mivel az én kis mini gépemmel készítettem a hétvégén, Siófokon, vagyis nem itthon. Ugyanis olyankor tudok sokat varrni, míg a nagyszülők vigyáznak Andorásra:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése