2012. június 13., szerda

Átalakítva


Régen kaptam még ajándékba egy kézzel varrt  kis táskát, erős, gyapjúfilc anyagból. 
Továbbgondoltam és készítettem belőle egy "minimalista" övtáskát. Csak a legszükségesebbek kerülnek bele sétáláshoz. És egyszerűen egy pánttal a csípőmre kötöm és kész. Szeretem...
Rajta a gombot behúztam (kézzel) piros anyaggal és öltéseket tettem rá zöld hímzőfonallal...és kész:)


Már fel is "avattam" Siófokon a városi sétánkon. Egy ruhaboltban felfigyeltek rá (rajtam volt a szoknya is, amit régen varrtam:) és megkérdezte az eladó, hogy én varrtam-e mindkettőt?! Mert láthatóan egyedi és nagyon tetszik neki:) Aztán nagy szerényen bevallottam neki, hogy én varrtam:)
Ritkán kapok így visszajelzést, és persze nagyon jól esik:))) 








Tényleg egyszerű...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése