2012. április 24., kedd

Ma ez történt:)

Jelentem, egyre ügyesebben haladok a falvédő varrásával. Asszem csak jobban meg kell szervezzem a napomat, és máris jut időm a varrásra is. Pedig a reggeli után Andorást elvittem korai fejlesztésre. Miután hazaértünk, gyors ebédkészítés, és azután, hogy a gyerek elaludt, nekiláttam a heti nagytakarításnak. És míg Andorás aludt, kitakarítottam a lakás nagy részét, és VARRTAM is. Merthogy közel három órán keresztül csend volt a házban. Gyerek aludt, én nem...:), de rend lett, és a varrással is haladtam.




Úgy terveztem, hogy befejezem a takarítást, a konyha rendbetétele lesz az utolsó, még vacsora előtt, és miután Andorás elalszik, újból varrok. Így is volt. 
Én csak varrtam, csak varrtam és egyszer csak meglepődtem, ugyanis a teljesen lefogyott a cérnám (ebből csak egy darab volt) és az üres henger meg leugrott az ölembe:)


Elszámoltam...100 m nem elég, 1000m kellene:)) De most már tudom:)  
Így mára befejeztem a varrást.
Jó éjszakát!

3 megjegyzés:

  1. Kinagyítottam a képet, hogy lássam, melyik madarat választottad végül, de csak akkor láttam, hogy az egy katica:)
    Hiányoltunk! Jövő héten talán csütörtökön lesz kedd helyett a klub.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Julcsi, hogy nyomon követed a folyamatot és írsz nekem:)
    A madarakkal elakadtam, mármint, ami a színeket illeti...A formákat megtaláltam, csak nem tudom milyen színekben pompázzanak. A kerítés önmagában is már "mozgalmas és színes"...hümmm.
    Hamarosan jelentkezem a folytatással, addig alszom rá itt a Balatonon egy-kettőt.
    Ölel,
    Em.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és csütörtökön remélem ott tudok lenni a klubban:) Már várom...

      Törlés