2012. január 10., kedd

Almafa, 1. rész


 Kaptam egy nagyszerű felkérést, ami igazán kihívás számomra (még nem készítettem ilyen nagy méreteben effélét), és ez egy foltvarrással készülő falvédő, hatalmas méretben:) 
Egy hete teljes lázban égek a tervezés folyamatát illetően, és ma sikerült a tettek mezejére lépnem, miután egyeztetettem a színekről és a tervemről a megrendelőnek. 
Asszem most is, mint szinte mindig, elég magabiztosan és bátran belefogtam...egyelőre itt tartok és további lázban égek, amíg el nem készül...máris megszeretettem ezt az almafát és a körülötte életre kelő sünit és madarat...






Egyelőre még csak kirakosgattam a kivágott formákat, majd jön a vasalás és rávarrás...és még sok sok öltögetős feladat...a kosárban az almákat majd be és kilehet venni...és még vannak ötleteim...remélem jól sikerül majd...
Egyébként egy tornaszobába készül, ahol naponta sok gyerek megfordul...:)



A munka folyamatáról hamarosan újabb bejegyzéssel jelentkezem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése