2011. november 27., vasárnap

Advent, újból :)

Szeretem az adventi időszakot. Találtam egy szép verset, megosztom veletek ezt is...így most ezzel indítom a mai bejegyzést:
     
Adventi hajnal


Zihál a szél s megfagy a sóhaj,
a felhõ fenn hajó raj.

Könyörtelen, vad téli éjjel,
az út a messzeségbe vész el.

De lángruhában száll az angyal
s lila sugárral gyúl a hajnal.

Adventi hajnal, zeng és árad
a lélekbõl a tiszta bánat.

S a vágy zokog és zsolozsmázik
s harsog az Isten trónusáig.

Sikolt a könnyes antifóna,
hogy jöjjön a szépséges óra,

harmatozza az Úr, az áldott,
a békét és az igazságot.

Táruljon ki a Menny, a fénydús
s szülessék meg a drága Jézus.
 Ölbey Irén



A napokban készítettem néhány "karácsonyváró"-t :)  

Étkezőasztal feletti ablakunk lámpásokkal
És egyik nap a boltból hazafelé, az utcára kitett, levágott ágakat szedtem és hazahoztam. Kerestem hozzá egy fémdobozt (már régóta rakosgattam ide-oda, hogy egyszer jó lesz valamire), és bevontam papírral, ez lett a "váza" :) Az aljára nehezéknek egy marék nagy üvegkavicsot tettem, hogy ne dőljön el a súlytól.



És rákerültek az almák, madarak, amelyeket még a tavaly varrtam :)





És az elmaradhatatlan adventi koszorú...
Az idei koszorú borostyán levelekből készült, és rákerültek a tavalyi díszek. 
Szerettem, hogy készült:)





Az bejárati ajtónkra is "friss" koszorú került :)



És a lépcsőházban az ablakra pedig ezt  készítettem. Ez fogadja majd a lépcsőházban az itt lakókat és a vendégeket...Télre és melegre emlékeztető motívumokkal:) Kesztyű és hópelyhek...



Mindenkinek békés és áldott Adventi napokat kívánok, 
és persze jó alkotást, gyümölcsöző együttléteket...

2 megjegyzés:

  1. Kicsi Mesi, nagyon-nagyon ötletes vagy, ezek az apró kis tárgyak, és persze a te kedvességed szívet melengetőek! Áldott adventi készülődést nektek! Puszi a kis Andorásnak! (jó volna skype-on beszélni... :))
    Móni

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!
    Jó, hogy benéztél hozzám:)
    Nektek is áldott időt kívánok,
    és beszéljünk!
    Em.

    VálaszTörlés