2011. szeptember 4., vasárnap

Táska gombokkal - az új gazdájára vár :)


Rengeteg gombot gyűjtöttem amióta varrogatok, egyik legkedvesebb darabjai a varrósaroknak, és sokszor gondolkodtam azon, hogy hogyan lehetne megmutatni a sokszínű gombokat, valamilyen alkotáson. Végül visszatértem a táskához (ebből varrtam talán a legtöbbet) és ez született...


Az anyaga könnyű, finom farmeranyag, ezért minden színhez nagyon illik. A gombok rajta színesek, de szolidak, így bármihez viselhető.
Puha pamut csíkos anyag borítja a belsejét, mobiltartó kis zseb is található rajta.
Szívem szerint megtartanám, de most remélem másé lesz :)



A gombokat kézzel varrtam fel, gondos válogatás után :)
Elég sokáig tartott, de meleg szeretettel kerültek a helyükre.




Remélem a "hordozójának" kedves kiegészítő darabja lesz, ugyanis a táska eladó :) Ára: 3500ft.
Amennyiben szeretnéd ezt a táskát, vedd fel velem a kapcsolatot.
Kérésre postázni is tudom külön díj ellenében.

Még lesznek hamarosan hasonlóak...:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése