2011. szeptember 27., kedd

Apró örömök megszínezve:)

Sokszor kapom azt a visszajelzést, hogy én mennyire tudok örülni apró dolgoknak, és persze valahogy meg is találom a magam apró "örömeit".
A napokban, esténként a "a photoshop adta" kreativitással töltődöm fel, egy -egy órácskában.
Gondoltam megmutatom nektek is, hogy mik születettek.

Andorás fiam képeiből válogattam, és egy ismerősnek küldtem el, aki már régen látta Andorást:)

 Ez a heti rend a feladatok összeírására készült.
Mottó: "csak vidáman":))))))


Ez csak úgy:) A színek ragadtak magukkal. Most is, ahogy ránézek feltöltődöm:)



Amikor elkészült egy kép, ötlet, akkor rohantam az emberemhez, hogy nézze meg milyen klassz lett, mit szól hozzá...:) A negyedik körnél asszem már fogta a fejét, igaz, mint mindig, most is nagy türelemmel:))))

3 megjegyzés:

  1. Csodaszép kisfiú! :) És a hetirend is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. A lepkés az háttárképnek csodálatos!
    Fel is fogom használni erre a célra. Köszönöm ! :)

    Gratulálok amúgy az összeshez, mind nagyon jók lettek. Ügyes vagy nagyon!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm nektek a visszajelzést:)
    Jó látni, hogy nemcsak engem tesznek boldoggá az "apró" örömök:)
    Használjátok örömmel, még készítek, és azokat is szívesen közzé teszem...

    VálaszTörlés