2011. augusztus 3., szerda

Újra itt :) és a horgolt csipkés terítő...

Körülbelül 2 hete érkeztünk vissza Csíkból, aztán volt egy kis balatoni kiruccanás is, de most végre itthon vagyunk és sok időt tölthetek az édes otthonunk szépítgetésével.
Először sok segítséggel sikerült egy nyári nagy takarítást csálni mindenhol...a régi dolgok is előkerültek és a helyükre is kerültek egyben. És lett rend, tisztaság, öröm, hála édesanyámnak, aki most nagy segítségemre van :) és jut időm  a hobbiimra is.

Amíg pesztrálta Andorást, az alatt készült az alábbi asztalterítő. 

Édesanyám horgolta a csipkét, én pedig rávarrtam egy lenvászonra, beszegtem a széleit és ma díszítette édesapám tiszteletére a születésnapi, ünnepi vacsoraasztalt :)




Rengeteg új anyagot szereztem be. Turkálókat jártam, ott bukkantam jó anyagokra, szinte fillérekért. Andorással a kendőben hordozva mentünk, így könnyen tudtam kedvemre csavarogni, nézelődni, vásárolni, Csíkban a boltokban :)

Tele vagyok új ötletekkel és remélem meg is tudom valósítani, így jelentkezem hamarosan újabb dolgokkal.
Addig is még élvezzük a nyár hátralévő jó idejét...hmhmhm. Nyár.

3 megjegyzés:

  1. Szia, a legnagyobb örömmel adtam le rád egy szavazatot a goldenblog.hu-n. Aranyos blogod van! Gratulálok hozzá!
    Sok szeretettel: Maminti, a kicsi zöld tündér

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Kedves Maminti! :)meglepődtem, és nagyon megörültem...Nézz be máskor is hozzám, szép napokat kívánok és jó kreatívkodást,
    üdvözlettel:
    mikmese

    VálaszTörlés
  3. Kedves Emese!
    De jó látni benneteket!
    Szavazok én is. :)
    Ölellek:
    Orsi

    VálaszTörlés