2011. augusztus 17., szerda

Kispadra, kispárna...


Van egy szép fehér láda, amiben eddig a kreatív eszközöket tartottam, főleg olyan anyagokat, amelyeket ritkán használtam. Most átadtam Andorás játékainak, így nincs mindig szanaszét a sok játék, és a tetejét rátéve pedig lehet rajta üldögélni. 
Igaz még nem tud üldögélni, mint a "nagyok", de azért megihletett, mármint a láda teteje :), és készítettem rá egy szép patchwork párnát, olyan kispadra valót :)



Az első igazi patchworkös próbálkozásom. Már egy ideje terveztem, hogy nekifogok és megpróbálom, de túl macerásnak találtam, aztán addig-addig nézegettem és "álmodoztam" a színes takarókról (nekem is van 2 nagy takaróm, amit nem én készítettem, sajna), hogy ma miután lefektettem Andorást nekifogtam, és rádióhallgatás közben meg is varrtam...és nem is volt olyan bonyolult mint gondoltam. Persze a precizitásra itt nagy szükség van, és ebben viszont még fejlődnöm kell :)
De azért örömmel nézegettem, miután a helyére került...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése