2011. augusztus 11., csütörtök

Délutáni piknik a kertben...


Ma délután Andorással felkerekedtünk és lementünk a kertbe "piknikre". Ő tejet evett, én barackot :) 
A nap ragyogóan sütött és a meggyfa alatt csodásan telt a délután. Sokat nevettünk és rádiót hallgattunk...
A hangulathoz nem hiányozhatott a színes zászló füzér, amit nemrég varrtam. Biztosan nem újdonság számotokra, én nagyon szeretem...díszített már szülinapot, és most a mi kedvünkre lengett a meggyfán, a délutáni szellőben.




Egyszerű elkészíteni. 
Én most maradék anyagokat kutattam fel, és ahogy sikerült úgy szabtam ki a háromszögeket, így a zászlócskák nem lettek éppen egyforma méretűek, de sebaj, most nem ez volt a lényeg :), hanem a maradék anyagokat hasznosítani tudtam és még élvezzük is az eredményt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése