2011. március 13., vasárnap

Tavaszvárás

Ma is gyönyörűen sütött a nap és mivel a szél miatt nem nagyon tudtunk kimenni a házból Andorással, így a nappaliban élveztük a napsütést. Ő a függőágyban békésen szundikált, én a varrógép előtt végre meríthettem a kreatív örömforrásból :)
Ezek születtek:




Még nem tudom mit fogok benne tartani, de szerettem amíg elkészült...



A madarakat egy picit régebben alkottam, függő dísznek szántam a pelenkázó fölé, még az asztalon vannak :) és elég sajátosan néznek ki, akárcsak a kék lovacska.

Szép napokat mindenkinek, az élet szép :)


1 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon tetszenek, úgy megkivántam ezt a varrást, de hogy kell elkezdeni, gondolom előbb kell egy varrógép :)) A táskáid lenyűgöznek, kár, hogy nem vagy közelebb, hogy élőben is megnézzem. Puszillak benneteket.

    VálaszTörlés